Søg i denne blog

onsdag den 1. august 2012

Se hvad jeg kan, se hvad jeg kan, kom og se det alle mand...

Håndlavet, selvgjort og det nærmer sig velgjort!

I dag har jeg kastet mig over mine skønne stoffer. Normalt hyrer jeg enten min mor eller min søde søster til at kreere, når der er stoffer indblandet. Men ikke i dag. I dag har jeg helt selv syet disse 4 små skabninger. Jeg er ikke verdensmester - men jeg øver og øver.
Og - måske en dag kan jeg selv betjene symaskinen (I virkeligheden er det trykfoden, jeg er mest bange for).






Og nu vil jeg fortsætte - for det er faktisk lidt sjovt og meget afslappende..
God aften derude

2 kommentarer:

  1. Jeg er stadig meget meget imponeret... Virkelig fine de er..... Altså... jeg burde også .... men det er så meget nemmere når der er så mange dygtige bloggere der gerne laver for en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. MEN men det er sjovere, billigere, hurtigere (ej måske jeg overvurderer nu) og meget mere tilfredsstillende at lave det selv. Du kan jo nørkle lidt i de små og så bestille de lidt større sager!!

      God fornøjelse - det er virkelig sjovt..

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!